Friday, January 27, 2012

to whom he is



    Αυτός που δεν είμαι
    περπάτησε χθες το βράδυ
    στην πόλη
    τα ίχνη του δεν έσβηναν
    και απογειώνονταν
    στον πορτοκαλί ουρανό

    Αυτός που δεν είμαι
    μίλησε μια γλώσσα που
    δε γνωρίζω
    μα οι περαστικοί
    την κατάλαβαν
    και τον έσφιξαν στις καρδιές τους

    Αυτός που δεν είμαι
    έψαξε το μαξιλάρι μου
    τράβηξε με τις χούφτες του
    όλες μου τις χαμένες ευκαιρίες
    και τις πέταξε
    απ' το παράθυρο

    Αυτός που δεν είμαι
    μου άφησε πριν φύγει
    ένα κίτρινο κουτί
    που μέσα του υπήρχαν
    όλα μου τα απωλεσθέντα
    και κυρίως
    αυτός που είμαι

    Ν. Π.

    Χρόνια Πολλά σ' αυτόν που είναι



    Who I am not
    walked yesterday night
    in the city
    his traces weren't erasing,
    and they were taking off
    in the sky

    Who I am not
    spoke a language that
    I don't know
    but, passers
    understood it
    and they enfolded him into their hearts

    Who I an not
    searched my pillow
    pulled with his handfuls
    all my lost opportunities,
    and threw them
    out through the window

    Who I am not
    before he gone, he left me
    a yellow box
    that inside it were
    all my losses,
    and mostly
    who I am

    N. P.

    Happy Birthday to whom he is

No comments:

Post a Comment